با خرید VPN کریو از برنامه های نفوذگر در امانید

استفاده از اینترنت کامپیوتر شما را در معرض آسیب پذیری هایی قرار می دهد. این آسیب پذیری ها از کلاهبرداری های اینترنتی تا سرقت هویت کارت اعتباری شما می باشند. در حالیکه بیشتر این مشکلات می توانند با انجام یکسری کارهای اساسی مانند استفاده از سرویس VPN کنترل شوند، آسیب پذیری هایی وجود دارند که برای آنها باید هوشیاری خود را بالا ببرید.با خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online از بسیاری از این تهدید ها در امان خواهید بود.

internet Vulnerability

یکی از نگران کننده ترین و متداولترین انواع آسیب پذیری به عنوان بسته های نفوذی (Exploit Kit) شناخته شده اند.

Exploit Kit چیست؟

Exploit Kit بد افزارهایی هستند به عنوان یک سرویس (CAAS) به این معنی که مانند برنامه های کاربردی یا دانلودهای اینترنت، مجرمان بد افزارهایشان را بر روی کامپیوترهای قربانیان نا آگاه خود نصب می کنند. این Exploit Kit یا بسته های نفوذی به کلاهبرداران اجازه می دهند که URL های مخرب خود را از طرق مختلف مثل هک کردن ایمیل تا آگهی های تبلیغاتی ایجاد و گسترش نمایند که برخی اوقات به عنوان Malvertising شناخته می شوند.

در حالیکه یک VPN مانند parsvpn.online می تواند از برخی اطلاعات شما مانند آدرس IP یا موقعیت مکانی محافظت کند، این بسته های نفوذی این سطح از حفاظت را دور می زنند.

چطور کار می کنند

هنگامیکه یک بسته نفوذی در URL بارگذاری شده باشد، قربانی آن URL را با رفتن به وبسایت از پیش آماده شده، کلیک بر روی لینک تله یا دنبال کردن یک صفحه به صورت ندانسته لود می کند.

هنگامیکه قربانی بر روی صفحه از پیش تعیین شده است کد بسته نفوذی ترکیبی از HTML و Javascript را برای تعیین هویت برای شناسایی پلاگین های مختلف استفاده می کند و دانلودهای سیستم قربانی به بسته نفوذی اجازه می دهد برای اینکه به عنوان چیزی که ” Drive By Download” نامیده می شود عمل کند.

Drive By Download زمانی اتفاق می افتد که شما از صفحه ای بازدید می کنید که به نرم افزارهای مخرب اجازه می دهد بدون نیاز به اجازه یا حتی کلیک بر روی آنها به طور ناخواسته دانلود شوند.

چیزهای ترسناکی اند که شما حتی نخواهید دانست که اتفاق افتاده اند یا نه تا اینکه خیلی دیر شود.

برنامه هایی که هر روزه استفاده می شود اجازه این اتفاق ها را می دهند

در اوایل سال جاری یک شرکت متخصص فن آوری اینترنت هزاران وب را تجزیه و تحلیل کرد. آنها بر روی بسته های نفوذی، بحث آسیب پذیری ها از ژانویه تا سپتامبر تمرکز کردند. نتایج این تجزیه و تحلیل نشان داد که Adobe Flash یکی از آسیب پذیرترین برنامه روی اینترنت با 8 تا از 10 آسیب پذیری برتر که به تنهایی از Adobe Flash می آیند.

دو آسیب پذیری دیگر از Internet explorer و Silverlight می آید.

این برای امنیت اینترنت شما چه معنایی دارد

با توجه به محبوبت زیاد آن، Adobe Flash در سراسر اینترنت مورد استفاده است، اما این از گزارش Recorded Future مشخص است که بخشی از مرور امن اینترنت نیست حتی  اگر دیگر انواع حفاظت از جمله VPN را داشته باشید.

از آنجاییکه بسته های نفوذ می توانند در پس زمینه مرورگر شما دانلود شوند، حتی یک VPN برای نگه داشتن حملات به سیستم شما کافی نیست. تنها راه اجتناب از آنها، اجتناب از سایتهای فلش و تمام URLs غیر قابل اعتماد است.

در حالیکه چندین آسیب پذیری عیب یابی شده اند، از جمله آسیب پذیری  CVE 2015-0313، که Flash Player 16.0.0.296 را تحت تاثیر قرار داد، هنوز صدها نوع از آسیب پذیری وجود دارد که در چند هفته پیش ثبت شده اند.

در حقیقت نسخه های Flash قدیمی تر از 19.0.0.226 یا 18.0.0.255 برای اجرا روی سیستم  Apple’s OS X محدود شده اند.

باید چه کاری انجام دهید؟

امن ترین راه حل غیر فعال کردن فلش است.

در حالیکه می تواند منجر به مشکلاتی در مرور کردن شود، شما علت اصلی و ورود این بسته های نفوذ را متوقف می کنید و مطمئن می شوید که قربانی هزاران نقشه که حتی می تواند بدون اطلاع شما اتفاق بیفتد نیستید.

اگر عدم استفاده از Flash گزینه ای برای کار نیست یا از مزایایی که این برنامه ارائه می دهد لذت می برید، جدا توصیه می شود که برنامه به روز رسانی هر روزه را نصب کنید و به روز رسانی های آن را چک کنید برای اینکه تعمیرات به روز رسانی و مشکلات تازه کشف شده را برقرار داشته باشید.

اگر این مشکل است، ساده ترین راه برای داشتن حفاظت اساسی در مقابل این آسیب پذیری ها کلیک فعال برای اجرای مرورگر وب شما است که به عنوان یک فاصله توقف موثر بین برنامه Flash و سیستم شما عمل می کند.

امروزه امنیت اینترنت بیش از همیشه نگران کننده است، داشتن یک رمز عبور پیچیده، خرید از VPN هایی مانند کریو ، اجتناب از کلیک کردن بر روی URL تصادفی کافی نیست. اگر می خواهید امن بمانید، باید به آسیب پذیری هایی که سیستم شما را به خطر می اندازد دقت کنید و بهتر است در مورد راه حل های آسیب پذیری ها به روز باشید.

 

خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *