چرا کاربران VoIP از VPN استفاده می کنند

صدا بر روی پروتکل اینترنت تکنیکی است که از طریق آن صدای انسان بر روی وب منتقل خواهد شد. پیش از این، ارتباط بین افرادی که در بخش های مختلفی از کشور زندگی می کردند از طریق تلفن، موبایل و غیره امکان پذیر بود. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی، تماس های صوتی و تصویری بر روی اینترنت ممکن شد. در همه آخرین نوع از ارتباطات نیاز به هزینه کردن افراد ندارد از آنجاییکه به اینترنت و نرم افزارهای حمایت شده نیاز دارد. به علاوه، ارتباط چهره به چهره نیز امکان پذیر است.

voip-vpn

چرا برای  VoIP از VPN خرید و استفاده کنیم

ارائه دهندگان VoIP مانند Gtalk، Skype برای iPhone و iPad و غیره محبوب هستند. همه این ارائه دهندگان در همه کشورها به خاطر سانسور یا محدودیت در دسترس نیستند. علاوه بر آن، VoIP می تواند توسط شبکه خصوصی مجازی استفاده شود. بنابراین VPN برای VoIP ضروری است. Skype یکی از شناخته شده ترین و احتمالا بهترین VoIP است که بیشتر با استفاده از VPN هایی مانند کریو است. Skype اجازه تماس به تلفن های همراه در سراسر جهان را می دهد. برقراری تماس از طریق Skype تنها در صورتی امکان پذیر است که تلفن همراه و سیستم حاوی اسکایپ به یک اینترنت خوب متصل می شود.

مزایای استفاده از VPN برای VoIP پس از خرید

خرید VPN و خرید کریو اساسا برای دو هدف اصلی استفاده می شود، برای رفع محدودیت مطالب خاص که کاربر نمی تواند از موقعیت مکانی کنونی خود به آن دست یابد و دوم برای امنیت و ناشناس ماندن که کاربر می تواند از VPN بدست آورد. ارائه دهندگان VoIP به طور کلی توسط هکرها و کلاهبرداران مورد هدف اند برای گرفتن اطلاعات محرمانه خاص که بین افراد و سازمان های جابجا می شود. در صورتیکه تصمیم به استفاده از وی پی ان و کریو گرفتید می توانید از سایت parsvpn.online سرویس های مورد نظر خود را بدست آورید.

به خصوص، در موارد کسب و کار، اگر بحث یک ویدئو کنفرانس بین یک شرکت در کشوری و شرکتی دیگر در کشور واحد در حال انجام باشد ممکن است هکرها بخواهند بر روی آن شنود داشته باشند، پس ریسک از دست دادن اطلاعات کسب و کارها بالا می رود. تحقیقات انجام شده روی سرقت اطلاعات نشان داده است که، داده ها توسط هکرها و دولت های کشورهای خاص به سرقت رفته است. مقامات دولتی که برای اینکارها مورد پرسش قرار گرفته اند، بیان کرده اند که این کار برای اهداف امنیتی انجام شده است. هر چیزی که دلیل آن باشد، داده ها رد و بدل شده بین کاربران در خطر هستند و یک VPN برای VoIP امنیت و ناشناس ماندن را عرضه می دارد.

پهنای باند بالاتر، زمان تاخیر خوب، شبکه امن و غیره در بهبود تجربه ارتباطات موثر است و کسانی که از VPN برای VoIP استفاده می کنند می توان از ارتباطات خود لذت ببرند.

دور زدن فایروال ها با استفاده از VPN برای VoIP

VPN تنها به رفع محدودیت منطقه ای وب سایت ها و سانسور اینترنت کمک نمی کند، همچنین برای دور زدن فایروال ها که در محل کار شما یا مدرسه وجود دارند و از بکار بردن ارائه دهندگان VoIP جلوگیری می کنند نیز کمک می کند.

امنیت از طریق خرید VPN برای VoIP

تماس های Skype، بحث ها و هر انتقال داده که ممکن است از طریق VoIP رخ دهد، عمدتا با وجود VPN امن خواهد بود. سرور VPN از طریق پروتکل های رمزگذاری عمل می کند. کاربران Mac دریافتند که قادر به انتخاب نوع پروتکل VPN برای دسترسی به اینترنت خواهند بود. این پروتکل های رمزگذاری تونلی بر اساس یک شبکه انتقال ایجاد می کنند و کاربران VPN قادر به دستیابی به داده های آنها از طریق این شبکه خواهند بود. تونل مبتنی بر شبکه امنیت بالایی برای انتقال داده ها ارائه خواهد کرد. داده های محرمانه شخصی و کسب و کار ناشناس خواهند ماند.

بدست آوردن یک VPN برای VoIP با خرید وی پی ان

اکنون، کاربران درباره مزایای استفاده از VPN برای VoIP اطلاعاتی بدست آوردند، اما قبل از اشتراک برای یک سرویس VPN، کسب و کارها و افراد باید بسته های مختلف ارائه شده توسط سرویس های VPN خرید شده را امتحان کنند.

به طور کلی برای VoIP، بهترین مشاهده و تجربه می تواند از طریق سرویس VPN باشد که سریع و امن است. سرعت و عملکرد می تواند بر اساس تعداد سرورها باشد. کاربرانی که از سرویس های VPN با سرورهای کمتری استفاده می کنند در معرض ترافیک داده ها خواهند ماند. ترافیک داده سرعت و عملکرد VoIP را کاهش می دهد.خرید VPN ها با پهنای باند بالاتر باید انتخاب بشوند، پس از آن انتقال ویدئو با وضوح بسیار بالا می تواند صورت گیرد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *