بهترین VPN رایگان برای IPAD

شما در مورد شبکه خصوصی مجازی VPN برای iPad شنیده اید، اما نمی خواهید برای آن حق اشتراک ماهیانه پرداخت کنید. خب، در اینجا برخی سرویس های VPN رایگان برای iPad وجود دارد، اما کدام بهترین است. یافتن بهترین iPad VPN می تواند مشکل باشد بخاطر اینکه همه آنها متفاوت اند و کارهایی انجام می دهند که ممکن است استفاده شما از iPad را مختل کند، مانند فروختن اطلاعات مرور کردن آنلاین شما به شرکتهای بازاریابی اینترنتی، ارسال اسپم به ایمیل شما یا ارائه پهنای باند کمتر از معمول به شما.بنابراین نیازی به خرید VPN از سایت هایی مانند parsvpn.online ندارید.

ipad_vpn7

به همین دلیل است که ما به دنبال همه ارائه دهندگان رایگان iPad VPN که در حال حاضر در بازار ارائه می شوند هستیم تا بهترین را پیدا کنیم. ما پیشنهاد می کنیم شما نیز به دنبال آن باشید اما شما نیز لیست ما از بهترین ارائه دهندگان iPad VPN رایگان را پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم در طول جستجوی به دنبال برخی چیزها نیز باشید.

برای یک iPad VPN رایگان به دنبال چه باشیم

قبل از اینکه به اشتراک اولین ارائه دهنده iPad VPN رایگان درآیید، کارشناسان ما پیشنهاد دادند که به دنبال چیزهایی باشید. اولین چیزی که نیاز دارید به دنبال آن باشید این است که آیا آنها اطلاعات شما را به شرکتهای بازاریابی می فروشند. بیشتر سرویس های رایگان این کار را انجام می دهند برای اینکه این راهی است که درآمد کسب کنند. این ارائه دهندگان iPad VPN رایگان همچنین آدرس ایمیل شما را به شرکت های آگهی دهنده می فروشند، بنابراین شما باید به دنبال iPad VPN رایگانی باشید که دسترسی به اطلاعات شخصی شما را محدود کند.بنابراین همیشه خرید VPN از سایت های معتبری مانند parsvpn.online مفید است.

VPN for Ipad

با خرید VPN شما همچنین انتظار دارید که کندترین سرعت اتصال یا پهنای باند را بدست آورید. به خاطر بسپارید، پهنای باند بیشتر که یک VPN ارائه می دهد، هزینه بیشتری دارد و این هزینه به اعضای آنها وارد می شود. برخی iPad VPN رایگان سرعت اتصال بسیار پایینی ارائه می دهند به طوریکه شما احساس می کنید از اتصال dial-up یا بدتر استفاده می کنید. به همین دلیل است که شما باید به پهنای باندی که سرویس iPad VPN ارائه می دهد توجه کنید.

آخرین چیزی که احتیاج است برای iPad VPN رایگان جستجو کنید پروتکل امنیتی است که برای اعضای خود ارائه می دهد. بیشتر سرویس های iPad VPN رایگان امنیت PPTP ارائه می دهند، که به اندازه کافی برای کاربران بیشتر iPad  کافی است، اما اگر شما از iPad  در کشوری که دارای محدودیت یا سانسور دسترسی به اینترنت است استفاده می کنید، پس PPTP پروتکل امنیتی به اندازه کافی خوبی برای دور زدن فایروال کشور نمی باشد. شما نیاز به ارائه دهنده iPad VPN رایگان خواهید داشت که SSL یا پروتکل بهتری دارد.

پیدا کردن بهترین iPad VPN رایگان

حقیقت این است که پیدا کردن یک iPad VPN رایگان خوب مشکل است به خاطر اینکه اگر آنها درآمدی از ارائه سرویس خود کسب نکنند، به روش دیگری درآمد کسب خواهند کرد. با این حال برخی از سرویس های iPad VPN رایگان هستند که از بقیه بهترند.

parsvpn.online یک iPad VPN رایگان است که بروی امنیت ارتباطات شما تمرکز دارد، اما نه برای همه داده ها. این iPad VPN رایگان از نظارت شرکت های بیرونی از وب سایتهایی که شما بازدید کرده اید ممانعت بعمل می آورد.

parsvpn.online یک سرویس iPad VPN رایگان دیگر است که هر دو اتصالات امنیتی PPTP و L2TP به اینترنت را ارائه می دهد، که بهتر از بیشتر دیگر ارائه دهندگان iPad VPN رایگان است.

یکی از ارائه دهندگان iPad VPN رایگان است که بسیار از افراد برای دانلود کردن فیلم یا برنامه های تلویزیون به دنبال آن هستند. این اراده دهنده رایگان iPad VPN 300 مگابایت ظرفیت آپلود و دانلود روزانه برای اعضای خود ارائه می دهد که بهتر از بسیاری از دیگر ارائه دهندگان iPad VPN است.

فرقی ندارد شما چه می کنید، شما باید به دنبال سرویس iPad VPN غیر رایگان باشید، برای اینکه آنها هیچ یک از محدودیتها که سرویس های iPad VPN رایگان دارند را برای اعضای خود ندارد. با این حال، اگر شما به دنبال بهترین ارائه دهنده iPad VPN رایگان هستید، تعدادی از آنها در اینجا ذکر شده است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *