معرفی VPN های برتر ویژه کروم به جای خرید

شبکه های خصوصی مجازی به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن هستند. آنها صدها کاربرد دارند، از کمپانی ها یا سازمانهایی که می خواهند تا ارائه دهند قابلیت برای کارکنانشان که در خانه کار می کنند یا کاربران متداول اینترنت که می خواهند به دور از محدودیتهای جغرافیایی سایت ها باشند.

به تازگی، Opera تصمیم به ارائه یک  VPN رایگان در مرورگر برای همه کاربران گرفته است. اگر شما کاربر گوگل کروم هستید، احتمالا چیزی مشابه می خواهید که بتوانید با مرورگر مورد علاقه خود استفاده کنید.

chrome extensions

VPN های رایگان جایگزین خرید VPN

تعداد بسیار زیادی سرویس های VPN قابل اشتراک ، همچنین تعدادی از سرویس های رایگان خوب، به خصوص برای کاربران گوگل کروم وجود دارند.گرچه کیفیت این وی پی ان ها به VPN های قابل خرید در parsvpn.online نمیرسد اما ارزش امتحان کردن را دارند.

در اینجا شش تا از بهترین VPN های کروم آورده شده.

  1. DotVPN

dotvpn

DotVPN ازحدود  سال 2014 بوده است و در حال حاضر به صورت جدی علاقمندانی پیدا کرده است. بر طبق Chrome Web Store بیش از پانصد هزار کاربر دارد و به طور متوسط امتیاز 4 ستاره را به آن داده اند.

برخی از ویژگی های آن شامل:

  • پهنای باند نامحدود
  • 12 موقعیت مکانی مجازی (کانادا، آلمان، فرانسه، ژاپن، هلند، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، روسیه، ایالات متحد، بریتانیا و سوئیس)
  • تغییر مکان نامحدود بین موقعیتهای مکانی

توسعه دهندگان علاقمند به تاکیید بر روی مزیت های امنیتی هستند؛ DotVPN از کلید رمزگذاری 4096 بیتی استفاده می کند که دو برابر از استانداردهای بانکداری مدرن بالاتر است.

  1. ZenMate VPN

zenmate vpn

ZenMate VPN خود را به عنوان ” راه حل امنیتی اسیبری خاطر نشان می کند”. آنها یک شبکه در سراسر جهان از سرورهای پروکسی بسیار امن دارند که اطلاعات شما را رمزگذاری می کند و شما را در مقابل وبسایت های مخرب محافظت می کند.

سرویس ZenMate VPN می تواند در سه بخش شکسته بخورد، حریم خصوصی اینترنت، امنیت Wi-Fi و  دسترسی به اینترنت بدون محدودیت

با توجه به حفظ حریم خصوصی، از هجوم بنرهای تبلیغاتی، تجزیه تحلیل های وبسایت و رسانه های اجتماعی که در وب ها شما را دنبال می کنند جلوگیری می کند. از منظر Wi-Fi می تواند یک خط دفاعی اضافی را هنگامیکه شما بر روی شبکه های عمومی نا امن هستید اضافه کند و ار نقطه نظر اینترنت نامحدود می تواند برای غلبه بر محدودیتهای جغرافیایی وبسایتهای کمک کند.

ZenMate VPN یک سرویس اشتراکی ارائه می دهد که سرعت را بهبود می بخشد و موقعیت های مکانی اضافی را می افزاید و پشتیبانی 7/24 دارد. این اشتراک 7.99 دلار در ماه هزینه دارد.

 

  1. Hotspot Shield

Hotspot_Shield

Hotspot Shield یک سرویس جدید است.

پیش از اینکه ویژگی های آن را توضیح دهیم، این مهم است که توجه داشته باشیم این سرویس توسط Anchor Free اداره می شود. Anchor به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین کمپانی ها در این صنعت درنظر گرفته می شود، دارای بیش از 10 سال سابقه می باشد، بیش از 400 میلیون دانلود در برنامه های مختلف دیده شده است و در حال حاضر 20 میلیون کاربر فعال در 190 کشور دارد.

از نظر خدمات، هم رایگان و هم نامحدود دارد و نسخه های در دسترس برای iOS, Android, Windows Phone, OS X و Windows ارائه شده است.

مانند ZenMate نسخه های اشتراکی از Hotspot Shield وجود دارد. هزینه های آن از 2.08 دلار در هر ماه شروع می شود، و به طول اشتراک شما بستگی دارد.

  1. CyberGhost VPN

cyberghost_vpn

CyberGhost VPN یک ارائه دهنده دیگر است که حریم خصوصی و امنیت را علاوه بر محدویت جغرافیای ایجاد می کندکه نقاط اصلی فروش هستند. بر طبق این وبسایت، این سرویس مسئول مسدود کردن نزدیک به 150 میلیون آگهی، 210000 وبسایت مخرب و 260 تلاش ردیابی است.

9 ویژگی کلیدی این سرویس

  • استفاده آسان: یکبار کلیک کردن برای روشن شدن/ یک بار کلیک کردن برای خاموش شدن
  • محافظت در مقابل هکرها، کلاهبرداری سایبری، سرقت حساب کاربری بانکی و فیشینگ ایمیل
  • مرور کردن ناشناس
  • مرور کردن رایگان
  • انتشار گزارش شفاف سالانه
  • رقع محدودیتهای منطقه ای به صورت جهانی
  • حفاظت در مقابل سایت های مخرب
  • فشرده سازی داده ها برای میزبانی موبایل
  • و بلخره، اجبار اتصالات HTTPS جاییکه در دسترس است

برای نسخه اشتراکی ماهیانه باید 3.79 دلار پرداخت کرد.

  1. BrowsecVPN

Browsec_VPN

Browsec VPN ادعای داشتن آنالوگ پیشرفته تر از ZenMate، Stealthy، Hola و frigate دارد.

به آن معنی است که مزیتهای اصلی آن اجازه دسترسی کاربران به هر سایت از هر جایی، افزایش حریم خصوصی آنلاین و حفاظت از داده های کاربران از شنودها و مسیریابی ها می باشد.

این باعث یک فشار بزرگ بر روی محدودیتهای جغرافیای می شود اما علاوه بر تمرکز بر روی بازکردن محتواها از کشورهای مختلف بر روی Netflix یا BBC ، Browsec VPN به جای ذکر سرویس هایی مانند Spotify، Pandora و SoundCloud، برخی در نواحی خاص کاملا مسدود شده هستند.

Browsec VPN این سرویس را به عنوان یک راه برای دسترسی سایتهایی که در کامپیوترهای اداره یا مدرسه مسدود شده اند مانند Facebook، Reddit و YouTube تبلیغ می کند.

  1. TunnelBearVPN

از تمام سرویس هایی که در این لیست مورد بحث قرار دادیم، TunnelBear VPN بهترین دید را دارد، به طور بی سابقه ای 5 ستاره برای امتیاز دریافت کرده از تقریبا 10500 فرد. علاوه بر یک VPN  واقعی بودن، این سرویس واقعا یک پروکسی رمزگذاری شده است.

کسانی که برای مدت طولانی از VPN ها استفاده می کنند در مورد نام این برند آگاهی دارند، TunnelBear برای سالهای زیادی محصولات زیادی برای Windows و Mac ساخته است.

 

 

یک تفاوت کلیدی بین بخش الحاقی Chrome و ارائه دسکتاپ وجود دارد و دانستن آن مهم است، TunnelBear برای Chrome تنها ترافیک مرورگر را رمزگذاری می کند، در حالیکه TunnelBear VPN برای دسکتاپ 100% اطلاعات شما را رمزگذاری می کند.

TunnelBear VPN به بالاترین سرعت از همه VPN های لیست و داشتن سرورهای در دسترس در 20 کشور در سراسر جهان می بالد.

شما کدام بخش الحاقی را استفاده می کنید؟

VPN ها مزایای زیادی برای کاربران نهایی دارند. این می تواند چیزی شبیه به بهبود حریم خصوصی شما باشد، اما این همچنین می تواند به شما اجازه دهد تا به سایتهایی مانند The Pirate Bay هدایت شوید که مرورگرهای خاص عمدا در فکر مخرب بودن هستند.

البته، نیاز دارید که از نحوه عمل این سرویس ها آگاه باشید. باوجود ادعاهای آنها، وقتی چیزی رایگان است، اغلب به این معنی است که شما محصول هستید. واقعیت این است که اگر می خواهید خیالی 100% آسوده داشته باشید، باید برای اینکار سرمایه گذاری کنید و هزینه ای بپردازید.

 

خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *