خرید VPN مناسب لینوکس

اجازه بدهید صادق باشیم: کاربران Linux برای کمپانی ها و توسعه دهنده ها و نیز سایت های خرید VPN در اولویت پایینی هستند.

Best SSL VPN Providers

برای اتصال به یک VPN بر روی لینوکس، OpenVPN، OpenConnect و  Network Manager  همه گزینه های محبوب هستند.همگی این VPN ها را میتوانید در parsvpn.online خرید کنید. متاسفانه امکان خرید کریو برای لینوکس هنوز وجود ندارد. اما بهتر از آن یک ارائه دهنده VPN با یک کلاینت بومی پلاگ و plug-and-play است. آنها نیاز به پیکربندی به مراتب کمتر دارند و تمایل دارند با ویژگی ها و قدرت پردازش بیشتری از همتاهای عمومی خود بیایند. به همین دلیل است که خرید VPN که در این لیست پیشنهاد شده است یک برنامه جذاب به خصوص برای شما است. لازم به ذکر است که کریو قابل استفاده برای تعدادی از توزیع های لینوکس هست و میتوان یا خرید کریو نیز در لینوکس VPN داشته باشید.

Private Internet Access

PIA VPN

Private Internet Access (PIA) بهترین VPN بررسی شده برای داده ها است. این برنامه شکیل نیست اما به طور قابل توجهی مقرون به صرفه است، به شما اجازه می دهد به طور همزمان از 5 دستگاه متصل بشوید، سرعت معقولی ارائه می دهد، و بسیار امن است. PIA یکی از محبوبترین VPN های دارای حق اشتراک در میان کاربران لینوکس است. OpenVPN رمزگذاری شده با 256-bit AES پروتکل پیش فرض است، اما می تواند برای مطالب مرکزی شما بهینه سازی شده باشد. PIA بر روی هر دو توزیع های Debian و Fedora  کار خواهد کرد، اما کاربران  Fedora و OpenSUSE این فرایند را کمی پیچیده تر خواهند یافت.

ExpressVPN

Express_VPN.jpg

ExpressVPN برنامه رسمی لینوکس خود را در آوریل 2016 گسترش داد. متاسفانه، راه اندازی آن با استفاده از یک رابط خط فرمان به جای GUI دسکتاب جذاب بر روی ویندوز و مک استفاده می کند، اما هنوز به مراتب آسان تر از دانلود و مدیریت پیکربندی فایل ها برای هر سرور است. لیست سرور همیشه به روز نگه داشته می شود و کاربران به آسانی می توانند بین UDP و TCP بر روی پروتکل OpenVPN تعویض کنند. بزرگترین سیر نزولی قیمت را دارد؛ هزینه های ExpressVPN تقریبا دو برابر PAI است. ExpressVPN بر روی Ubuntu، Debian، Fedora و CentOS کار می کند.

AirVPN

Air VPN

AirVPN برنامه های کاربردی لینوکس را برای Debian/Ubuntu و openSUSE/Fedora ارائه می دهد. می تواند از طریق هر خط فرمان یا یک GUI استفاده شود. شما نمی توانید تنظیمات امنیتی جامع تری بر روی کلاینت VPN پیدا کنید. AirVPN به کاربران اجازه می دهد یک سوییچ نابود کردن فعال کنند، با استفاده از OpenVPN بر روی SSH و SSL اتصال یابند و ترافیک را از طریق یک تعداد پورتهای جایگزین ارسال کنند.

Buffered

Buffered_VPN

در مجارستان مستقر است، این تازه وارد سه اتصالات همزمان، عدم گزارش گیری و 30 روز ضمانت برگرداندن هزینه را ارائه می دهد. مانند ExpressVPN، کمی گران است. یک مزیت این است که مشتری می توانند به دنبال پورت های باز روی شبکه های محافظت شده با رمز عبور بگردد، این به شما اجازه می دهد با صفحات آزار دهنده ورود در هتل ها، فرودگاه ها را دور بزنید. سرورها محدود به 16 کشور می باشند، اما سرعت بالا است. Buffered بر روی بیشتر توزیع های لینوکس کار می کند.

Mullvad

Mullvad VPN

منابع باز Mullvad کلاینت Debian/Ubuntu یا یک سوییچ اینترنت، حفاظت نشت DNS و IPv6 و مسیریابی IPv6 می آید. گزارشات اتصال را نگه نمی دارد، بنابراین برای امنیت می آید. اجازه سه اتصال همزمان را می دهدو انتقال پورت برای طفره رفتن از فایروال ها در دسترس است. انتخاب سرور محدود شده است اما کاملا مقرون به صرفه است. Mullvad درحال حاضر یک بسته Debian/Ubuntu ارائه می دهد.

CyberGhost

CyberGhost VPN

اگر شما باید یک VPN با گزینه رایگان استفاده کنید، CyberGhost مناسب است. CyberGhost هر دو حالت رایگان و غیر رایگان را دارد و شامل یک برنامه جذاب برای کاربران لینوکس است. امنیت قوی است و هیچ گزارشی نگه داشته نمی شود. در نسخه رایگان کاربران در تعداد سرورهای محدود اند و ممکن است قبل از اتصال کمی درصف انتظار بمانید.

 

خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *