چگونگی انتخاب VPN جهت خرید

شبکه خصوصی مجازی VPN یا کریو یکی از متداولترین راههایی است که افراد برای امنیت خطوط اینترنت خود استفاده می کنند. چرا که ارائه دهنده سرویس VPN همه اطلاعاتی که شما بر روی شبکه گسترده جهانی ارسال میدارید را رمزگذاری می کند. این کار را با استفاده از پروتکل های امنیتی مختلف انجام می دهد. با این حال، همه ارائه دهندگان سرویس VPN های خرید شده ، پروتکل های یکسانی برای حفاظت از اتصال شما بکار نمی برند.VPN کریو از از وی پی ان هایی است که از SSL برای رمزنگاری استفاده میکند و در parsvpn.online میتوانید آنرا خرید کنید.

Best SSL VPN Providers

به همین دلیل است که شما نیاز به انتخاب بهترین ارائه دهنده سرویس SSL VPN دارید. SSL یا  Secure Sockets Laye، یکی از امنترین خطهای اینترنت است که شما می توانید دریافت کنید. حتی دولت ها، بانک ها، شرکت های کارت اعتباری از این نوع پروتکل ها استفاده می کنند. هنگامیکه بهترین SSL VPN را انتخاب می کنید، لازم است تا به دنبال چیزهای خاصی باشید.

قبل از اینکه بهترین ارائه دهنده سرویس SSL VPN را انتخاب و خرید کنید باید به دنبال چه چیزهایی باشید

قبل از اینکه یک ارائه دهنده سرویس VPN یا کریو انتخاب و خرید کنید، باید به دنبال این معیارها باشید:

  • VPN پشتیبانی فنی 24 ساعته، همچنین سرویس مشتریان داشته باشد.
  • یک ارائه دهنده VPN قابل اعتماد است. در حالیکه بر روی اینترنت هستید اتصال VPN برقرار باقی می ماند یا اغلب خط امن شما را قطع می کند. مانند روشی که درتلفن ها تماس قطع می شود.
  • سرعت اتصال یا پهنای باندی که ارائه می شود. شما نیاز به یک VPN دارید که پهنای باند کافی برای باز کردن سریع صفحات وب یا دانلود ویدئو ها بدون وقفه داشته باشد.
  • راه اندازی آن آسان باشد. هر چه قدر راه اندازی ارائه دهنده سرویس VPN در دستگاه شما آسانتر باشد شما به طور گسترده تری به استفاده از آن می پردازید.

تحقیق روی ارائه دهندگان  SSL VPN مانند کریو

تحقیق روی همه ارائه دهندگان سرویس VPN دردسر است. مسئله این است که صدها ارائه دهنده VPN وجود دارد، اما همه آنها به شما خط امنی با یک پروتکل SSL نمی دهند. بیشتر ارائه دهندگان سرویس رایگان و ارزان قیمت تنها PPTP را پیشنهاد می کنند. با وجود اینکه این پروتکل برای بیشتر مردم کافی است، اگر شما به چین سفر کنید، PPTP توسط فایروال سانسور چین مسدود شده است.

با این حال، SSL می تواند برنامه سانسور هر کشور را دور بزند. این تنها تونلی در اطراف فایروال نیست، اما از اینکه هرکسی خط امن VPN را هک کند جلوگیری می کند. SSL VPN به شما این شانس را می دهند که آدرس IP کنونی خود که توسط ISP محلی به شما داده می شود را تعویض کنید و IP دیگری از هر کشوری که ارائه دهنده سرویس VPN  دارد استفاده کنید.

بهترین SSL VPN را پیدا و خرید کنید

از آنجاییکه چیزهایی زیادی وجود دارد که نیاز است شما برای پیدا کردن ارائه دهنده SSL VPN جسنجو کنید، باید از قسمت بررسی وب سایت استفاده کنید. کارشناسان برخی راهنمایی های لازم که به انتخاب آن کمک می کرد ارائه دادند. بعد از ماه ها تحقیق لیست زیر از بهترین ارائه دهندگان SSL VPN تهیه شده است.و سر این لیست parsvpn.online میباشد.

 

خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *